6 juli 2016

Nieuw: Notitie, column en opinie

Onze leden hebben doorgaans buitengewoon veel kennis en ervaring en vaak ook een stevige mening. Heel fijn ook dat we steeds meer notities en opinie-artikelen toegezonden krijgen. Notities, columns en opiniestukken plaatsen we dus ook graag!  Bekijk voor het volledige overzicht onze opiniepagina.

Notitie Studieclub Sociale huur:
Vanuit de Studieclub PvdA Amsterdam hebben we een uitgebreide notitie ontvangen over Sociale Huur in de binnenstad dat perfect ingaat op het belangrijke thema van “Amsterdam als ongedeelde stad” en toewerkt naar een aantal interessante discussiepunten:

Leest hier de Notitie Sociale Huur in de binnenstad

Opiniestuk Mengformules horeca in winkels:
Ook plaatsen we graag opinieartikelen van onze leden. De PvdA is een debatpartij, dus mocht u ook graag een opinie-artikel geplaatst willen hebben, mail ons deze dan vooral ook toe. Een eerste voorzet wordt gegeven door Rogier Noyon die ons een opiniestuk instuurt over de mengvormen van horeca in winkels.

Leest hier het opiniestuk: Experiment opgerekte mengformules

Wilt u ook graag een artikel of opiniestuk schrijven? Of een reactie op een bestaand stuk? We plaatsen heel graag meer artikelen. Van harte welkom, mail ons in dat geval >>