Themabijeenkomst Kunst en Cultuur in de binnenstad

7 augustus 2023

Op 27 september organiseert PvdA Centrum de themabijeenkomst Kunst en Cultuur in de binnenstad. Verschillende personen uit de kunst en cultuur sector in Amsterdam zullen stellingen aandragen over thema’s die hen bezig houden. Aan de hand van deze stellingen gaan wij met het publiek in gesprek. Dit wordt onder andere gedaan met Lotte Terwel, stadsdeelbestuurder Amsterdam Centrum, Bastiaan Minderhout raadslid (PvdA) in  Amsterdam en Nachtburgermeester Freek Wallagh.

Kunst en Cultuur is een belangrijk onderdeel van de bruisende Amsterdamse stad en daarmee een belangrijk thema voor PvdA. Het is een breed begrip met een breed aanbod van nachtleven tot theater. Wij gaan graag met elkaar in gesprek om te kijken hoe de kunst en cultuur het beste tot haar recht kan komen in onze binnenstad.

De themabijeenkomst wordt georganiseerd voor de bewoners van het stadsdeel centrum maar omdat veel bewoners van andere stadsdelen gebruik maken van de kunst en cultuur in de binnenstad zijn ook zij van harte uitgenodigd om mee te discussiëren over dit thema. Aanmelden is niet nodig en wij zorgen voor de borrel na afloop.

Woensdag 27 september
20:00 – 22:00 uur