28 juni 2016

Zomerborrel vrijdag 1 juli

Nu het zomerreces nadert, is het ook weer tijd om het politieke seizoen af te sluiten met een prachtige zomerborrel. Mocht u het nog niet in de agenda hebben staan: vrijdag aanstaande is het zover! Heel graag nodigen we u uit om met ons het glas te heffen op deze zomerse vrijdagavond, uitkijkend op een prachtige zonsondergang over het water, met uitzicht over Amsterdam: Pension Homeland. Inderdaad: bekend als vaste locatie van ons politieke café ‘De Rode Werf.’

Kennismaking en plannen maken

Met een zomers shirt en lekker drankje zullen we ook vooruit kijken naar een nieuw en spannend najaar 2016. Er gaat weer veel gebeuren. Dus wil je graag kennis maken met wat we van plan zijn, en wie met welke projecten aan de slag gaat? Kom vooral langs!

Rode Werf: op naar 2017

Natuurlijk gaan we ook na de zomer verder met de Rode Werf. Ben je nieuwsgierig hoe we verder gaan en hoe je mee kunt doen? De organisatie van de Rode Werf is ook aanwezig. Dus kom vooral langs en vraag ze er alles over!

Politieke terugblik

Samen met onze politici uit de bestuurscommissie in stadsdeel centrum, Roeland Rengelink en Joop Lahaise, kijken we met een lekker drankje terug op het afgelopen jaar, en vooruit naar wat we allemaal nog willen doen in ons stadsdeel. Natuurlijk ook de ideale gelegenheid om kennis te maken!

Kortom:

• Wil je eens kennis maken op heel informele manier met wat we doen en van plan zijn?  Kom vooral langs.
  • Heb je zelf leuke ideeën, kom vooral langs en denk met ons mee.
  • Heb je gewoon zin in een biertje en gezelligheid?
Alle reden om deze vrijdag even langs te komen, en met ons het glas te heffen.

We hopen je graag te zien, vrijdag 1 juli, vanaf 17:00 uur.

Allerhartelijkst,

Ernstjan van Doorn,